Archicram - Profesjonalne meble apteczne
Profesjonalne meble apteczne

Marketing farmaceutyczny

Jedną z przewag naszej firmy jest fakt, że projektując apteki, posługujemy się również najnowszą wiedzą z zakresu zachowania nabywców w miejscu sprzedaży.

Od ponad 10 lat wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają wizytę pacjentom oraz zwiększają możliwości sprzedaży farmaceutom.

Jako pierwsi tworzyliśmy otwarte stanowiska obsługi (bez szyby), apteki samoobsługowe, kąciki dla dzieci, czy też regały umożliwiające szeroką ekspozycję leków bez recepty.

Podążamy za pacjentem – proponujemy rozwiązania, które dają przewagę aptece.

Przebudowa lub otwarcie nowej apteki jest też okazją do wdrożenia nowych zasad pracy zespołu pracowników. Dlatego oferujemy również szkolenia z zakresu obsługi pacjenta, które umożliwią farmaceutom jeszcze lepszą komunikację z pacjentami i poprawę wyników placówki.

Porada dnia

Otwarta witryna – jak tylko masz możliwość wykorzystaj ją: w centrum handlowym, szpitalu, czy przychodni.

Co proponujemy?

  • Merchandising – doradztwo marketingowe w zakresie koncepcji wnętrza apteki i jej otoczenia
  • Szkolenia z zakresu obsługi pacjenta
  • Szkolenia dla kierowników/managerów aptek
  • Doradztwo marketingowe (promocja apteki)

Kto realizuje usługi?

Za obszar marketingu aptecznego odpowiada Tomasz Barałkiewicz i prowadzona przez niego firma Pharmaceutical Consulting. Usługi realizowane są przez ekspertów z wieloletnią praktyką na rynku i z licznymi sukcesami w zakresie marketingu aptecznego. W swojej ponad dziesięcioletniej historii firma obsługiwała liczne sieci apteczne i setki aptek indywidualnych w Polsce.

Jak się skontaktować?

biuro@rconsulting.com.pl
+48 600 270 333


Zachęcamy do lektury

Marketingowe zarządzanie apteką


Marketingowe zarządzanie apteką

Dlaczego kupujemy


Marketingowe zarządzanie apteką

Farmacja.net


Farmacja.net

Nasze publikacje

Pacjent podróżuje po drabinie!

Niektórzy pacjenci są tak bardzo lojalni wobec apteki, a właściwie wobec farmaceutów w niej pracujących, że chwalą i promują aptekę wszystkim i wszędzie. Co musi zrobić personel apteki, aby zbudować tak dużą grupę orędowników swojej placówki? W jaki sposób zdobyć tak wiernych pacjentów i ich zaufanie? cały artykuł »

Wszystko dla klienta!

Pacjenci, których potrzeby są przez daną aptekę maksymalnie zaspokajane, uznają ją za placówkę wysokiej jakości. Efektem tego jest największy skarb, jaki możemy otrzymać od klientów – lojalność! cały artykuł »

Niezmienne prawa marketingu

Dlaczego jedne firmy odnoszą sukces, a inne – o podobnym potencjale – upadają? Konsultanci marketingowi Al Ries i Jack Trout, opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, sformułowali „22 niezmienne prawa marketingu”. Warto je znać, bo – jak się okazuje – są uniwersalne. cały artykuł »

Quo vadis, apteko?

Minęło już pół roku od wprowadzenia ogromnych zmian na rynku farmaceutycznym. Powoli wyłania się jego nowy obraz i można zaczynać myśleć, co wydarzy się dalej, czyli jak zakończy się cały rok oraz czego się spodziewać po rynku w dłuższej perspektywie. cały artykuł »

Marketing = skuteczne leczenie

W marcu i kwietniu miałem przyjemność realizowania cyklu szkoleń dla farmaceutów, podczas którego wraz z lekarzem specjalistą próbowaliśmy połączyć dwa elementy: wiedzę fachową i umiejętność jej skutecznego przekazywania pacjentom. cały artykuł »

Reklama bez reklamy

Ustawa refundacyjna, która efektownie weszła w życie 1 stycznia tego roku, zmieniła znany już dziś chyba każdemu farmaceucie artykuł 94a Prawa farmaceutycznego. W ustępie pierwszym czytamy o zakazie reklamy aptek lub punktów aptecznych i ich działalności. cały artykuł »

Nowy asortyment w aptece

Co może jeszcze zachęcić pacjentów do odwiedzenia apteki? Może warto postawić na bogaty asortyment i to nie tylko leków, ale także kosmetyków, produktów dla dzieci lub zdrowej żywności? Różne kategorie produktów mogą sprawić, iż pacjenci będą częściej do nas zaglądać. cały artykuł »

Drogeria w aptece?

Podczas wielu moich wizyt w polskich aptekach farmaceuci często zadają mi pytania i dzielą się wątpliwościami na temat zmian i rozwoju rynku aptecznego. Czy warto rozwijać swoją placówkę, rozszerzając asortyment i tworząc „drogerię w aptece”? A jeśli tak, to jak to zrobić? cały artykuł »

Apteka przyjazna dzieciom

W natłoku codziennych obowiązków często zapominamy, że do apteki przychodzą nie tylko dorośli pacjenci. Mamy, babcie lub dziadkowie zabierają przecież na zakupy córki, synów albo wnuki i nasza placówka również im powinna zapewnić miłą atmosferę. cały artykuł »

Idealne stanowisko

Promocje i rabaty pozwalają pozyskiwać głównie nowych pacjentów, warto jednak dbać także o tych, którzy stale odwiedzają naszą aptekę. Jest na to niezawodny sposób. cały artykuł »

Rewolucja w aptece

Pacjenci coraz częściej wybierają apteki nowoczesne i dobrze przystosowane do ich potrzeb. Warto o tym pamiętać, zwłaszcza że dokonując modernizacji placówki, usprawnia się także pracę farmaceutów. cały artykuł »